الجمعة، 27 مايو 2011

SeLamat Tinggal Alam Maya~

Aku bakal meneruskan perjuanganku di  CFS  IIUM, NILAI,
Huu~ sedenye..lepas nie da xde la aku mem ‘blogging’,
Alam maya perlu ditinggalkan buat sementara.
Facebook!! Aku terpaksa berpisah!!!
Drama Marimardoyai~ kene jugak tinggalkan..  Rse geram! Bilela nak abih drama tu~ mcm cter indon la plak..konflik panjang sgt….
Aku jugak pasti merindui budak2 tadika nnti…




Bile piker balik, tak pe la … sume tu tak penting pon.
Yang penting ilmu perlu dituntut dan dicari,
Tambah lagi aku masih muda dan fresh ni..
Memang patot sgt aku cari ilmu banyak2~
Aku punye matlamatku sendiri..
Nak berbakti  kpd agama,bangsa dan Negara..
Kalau bole aku nak kejar cita2 ku sebagai pensyarah,
Then nak bukak pusat tusen ..
Hee~ hahaha..bole ke??? Mcm x bole je…
Ceh~ tak yakin plak aku nie..
Insyallah,, pasti bolenye. Takde ape yg mustahil dalam dunia ni jikalau berusaha bersungguh2..
Btol x????????




Ok le…
Untuk kali ni, tu je aku nak post entry ni. Huu~
Harap2 kite akan berjumpe lagi.
Doakan aku taw, untuk teruskan perjuangan ni taw..
Hee~ cuak pon ade.. da le exam ept dan apt aku tak prepare ape2..
Hahahahaha.. ye r, ingat dok umah senang ke nak studi…
Dulu ye r, dok asrama, memang asik studi je..
Tak banyak godaan,
Kat rumah memang banyak gler godaan,
Tv!! Internet!! Memang lekat kat aku skang ni,,
Buku plak da dekat 5 bulan tak pegang~
Otak da bersarang dan berserabut skang ni..
Kui3…..
Ok~ buat terakhir, aku jugak nak wish goOd Luck kat member2 aku yang meneruskan perjuangan macm aku jugak!!! 
ALL  DA  BEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Kamsahamnida (terima kasih) sebab komen entry iqa.In sha allah iqa komen entry korg plak

 
♥ Copyright © 2014 reserved to Blog Iqa|Template Edited by Sharina ElyanasHaRiNa eLyaNa