الجمعة، 20 ديسمبر 2013

Terima Kasih Sahabat kerana sudi mewarnai hidupku :)

 
 
Hai kawan-kawan
Lama betui iqa x update entry
Minggu ni minggu final exam taw
Doakan iqa dapat result gempak ye
Ehee
Entah kenapa iqa nak cerita pasal kawan-kawan iqa ni
Selama duduk di uia, iqa ada family baru.
Family iqa tu kawan2 iqa. Classmate iqa.
Bersyukur sgt iqa dapat kawan2 yang baik.
Nampak tak surat kat bawah ni? 



“Syukran ika sebab selalu bg dorongan kat kitorang semua…….”
“Hello Iqa! Pelawak jadian! Haha..know what, u such a good friend to me…”
“Torla!! Respect sama loo…”
“Iqa, apakata lepas ni kita tengok movie korea sama-sama?”…
“Prof, nanti lwn bad jom! X pernah lwn prof torla!”…
“Iqa kuat semangat. Doakan ema jugak!”…
“Good job!.....


“Torla,Prof,Toro”  < ---- ni semua panggilan nama khas kawan iqa bagik.
Terbaru ni kawan iqa gelar “Najwa Latif” kat iqa sebab gaya tudung iqa.
Sampai lecturer pon gelar iqa “Najwa Latif”
Ahaha. Adoi. Sabo je la dengan kerenah diorang ni.
Kadang-kadang iqa tak tau apa yang iqa buat sampai diorang suka kawan ngan iqa (ngee...ni terlebih perasan)
Walau apa pon iqa bahagia sangat!
Alhamdulillah. Dikurniakan kawan2 yang sangat memahami.
Thank you sahabat kerana sudi mewarnai hidup iqa!
 
thank you for reading photo: Thank you for reading! Congratulationssecond.png

 
♥ Copyright © 2014 reserved to Blog Iqa|Template Edited by Sharina ElyanasHaRiNa eLyaNa